« terug naar vorige pagina

Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Meldt het ons!

Bent u ontevreden over de zorg die u heeft gekregen? Of heeft u een klacht? Bespreek uw klacht dan met de centrumcoördinator van uw centrum.
Wij proberen dan samen uw klacht op te lossen.

Gezondheidscentrum Centrum Coördinator Telefoonnummer emailadres
Afrikaanderwijk Mevrouw H. Yavas – Dogan 010 – 485 41 11 [email protected]
Katendrecht Mevrouw R. Goercharan – Chedi 010 – 486 41 00 [email protected]
Lange Hille Mevrouw M. Dorlijn 010 – 485 45 55 [email protected]
’t Slag De heer J. Zegveld 010 – 432 99 33 [email protected]
Tarwezigt Mevrouw G. van Vilsteren 010 – 200 41 01 [email protected]
Wilhelminapier Mevrouw I. Groenendijk – Berveling 010 – 484 74 00 [email protected]
Zuidplein Mevrouw Y. Adiyaman – Kara 010 – 290 80 07 [email protected]

U kunt ook uw klacht invullen op ons Klachtenformulier Gezond op Zuid en deze afgeven aan de balie van uw centrum of mailen naar het info mailadres van het centrum (zie contactgegevens van uw centrum). Er zal dan binnen een week contact met u worden opgenomen.

Klachtenformulier Gezond op Zuid

 

Vindt u het lastig om uw klacht met ons te delen of te bespreken? Dan kunt u ook naar een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze klachtenfunctionaris is niet verbonden aan een van onze gezondheidscentra. Hij/zij behandelt uw klacht in vertrouwen en probeert samen met u een oplossing te vinden.

Geschilleninstantie
Lukt het niet om samen met de klachtencoördinator of de klachtenfunctionaris een oplossing te vinden voor uw probleem? Dan kunt u een oordeel vragen van de geschilleninstantie huisartsenzorg. Een onafhankelijke commissie doet dan een uitspraak over uw klacht.

  • Kijk voor meer informatie op: www.skge.nl
  • In elke wachtkamer vindt u ook een folder met meer informatie over klachten en de klachtenregeling